Google Website Translator Gadget

onsdag 30. november 2011

Onsdag

Sto opp tidlig i dag etter å ha sovet hele natten. Er så glad for at døgnrytmen har normalisert seg igjen. I Narvik slet jeg skikkelig med få sove, og sov to timer nå og to timer da. Det har ikke bare med depresjonen min å gjøre, men også at Yilmaz sover middagshvil og sitter oppe halve natten med lekser. Her hjemme har jeg kun meg selv å fokusere på. Har fått beskjed om å gjøre mitt beste for å beholde en normal døgnrytme, da dette skal være det første steget mot et lykkeligere liv...

Var mett i hele går på grunn av pinnekjøttet, og matlysten er ikke på topp i dag. Dermed ble det en lett frokost i dag: Nøtter. Altså de uåpnede uten salt, slik at jeg sitter og knekker en og en nøtt. De jeg kjøpte i går var utrolig gode. Skikkelig ferske! Italienske nøtter fra Coop: ¨Nut Mix¨. Og det kostet 19 kr for en stor pose på 400 gram, så det er billigere enn en stor plate med sjokolade. Mye bedre å kose seg med å knekke nøtter, i stedet for å spise noe usunt. Kommer til å kjøpe inn masse nøtter og mandariner til jul, slik at jeg ikke blir sittende med konfekteska - noe jeg altfor ofte gjør i julen. Har bestemt meg for en litt sunnere jul i år... Det skal ikke mye til for å spare en god del kalorier!

Har ikke noe spennende å skrive om i dag... Venter bare på at Yilmaz skal sende meg stilen sin, slik at jeg får rettet den før han leverer den inn i morgen :P Ellers blir det kun sløving på sofaen. Gidder ingen verdens ting i dag, dessverre.

Verdens fineste julesang:

http://www.youtube.com/watch?v=PpWl_CvvIV0&feature=results_video&playnext=1&list=PLF9AD55415808A23B

Hvorfor får jeg ikke lenger lagt ut videoer fra YouTube direkte til bloggen min?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar