Google Website Translator Gadget

mandag 28. november 2011

Ønskeliste

For å være skikkelig barnslig, så legger jeg i år ut en liste over hva jeg ønsker meg til jul. Så dersom noen av dere synes synd i meg og min elendige økonomi per dags dato, og vil donere en gave til meg, eller at dere er så gode venner av meg at dere føler dere tvunget til å gi meg en gave, ELLER at dere rett og slett bare er nysgjerrige på hva jeg ønsker meg til jul, så er lista som følger:

- Penger (can never get enough)
- Ski (str 39 i sko)
- Frityrkoker
- Kenwood kjøkkenmaskin
- OBH Nordica foodprosessor (rød)
- Stor bakebolle
- Vaffeljern
- Steketermometer
- Eggkoker
- Stor ildfast form, helst med lokk
- Kopper og kar til kjøkkenet, ALT av interesse
- Pynteting (henholdsvis svart, duse farger (lyselilla, lyserosa) eller grå)
- Kule putetrekk til sofaputer
- Lite skostativ
- Hårføner
- Lys i forskjellige størrelser og farger
- Doble sengesett til vanlig dobbeltseng
- Elektrisk løkkutter (JA!!)
- Speilreflekskamera
- Gavekort på H&M, Black Design o.l steder.
- Armbånd i svart med noe dilldall på

That's it... Og da var jeg kreativ. Mest av alt ønsker jeg meg fred på jord og en god jul til alle sammen! Jepp!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar