Google Website Translator Gadget

lørdag 26. november 2011

Stillhet

Klokka har passert ti, men huset sover fortsatt. Jeg har vært våken i mange timer allerede, men har sovet godt i natt. Det var herlig å komme hjem igjen! Yilmaz storkoste seg, og lekte med Aramis til de begge var helt utslitte. Vi spiste hjemmelaget gomme og så på Idol... Kan ikke si at jeg følger mye med, men ikke vanskelig å se at nivået i år er latterlig lavt. Jeg var kvalm i hele går fra jeg våknet, og inntil kvelden kom. Men så ble det bedre før jeg la meg... Som vanlig spiste jeg salat (har fått helt dilla på kyllingsalat, av en eller annen merkelig grunn). Orket ikke å spise brødet jeg hadde kjøpt til engang, så det spiste Yilmaz med glede. Tyrkere og brød... ;) I flere år har jeg vært avhengig av Pepsi Max, men nå smaker det pyton. Jeg takler ikke å drikke det, så i går drakk jeg Fanta til en forandring. Fullt av sukker, men med tanke på at jeg såvidt klarer å TENKE på mat uten å spy, så tror jeg ikke at det gjør noe... Vi stoppet på bilturen fra Narvik til Harstad, og jeg kastet opp på veien. Magen er skikkelig kranglete. Skjønner ikke hva som er galt :( Men i dag føler jeg meg SÅ mye bedre!! Kanskje jeg bare trengte å komme meg vekk fra leiligheten og all den fiskestanken og djevelskapet vi har hatt i det siste.

Det lå noen pakker og ventet på oss når vi kom i går. Yilmaz sin søte røde julestrømpe med ¨Yilmaz¨ brodert :) Og et smykke i tre + et lærarmbånd, et par kule sko og flip flops. Han ble SÅ glad, for han visste ikke om smykket og strømpen ;) Jeg vet at dette ikke er vinterting, men det er heller ikke meningen :)

Jeg elsker sånne smykker på gutter. Yilmaz ble niiice...

Jeg fikk meg et par nye jeans, slitt look... Pluss et par øredobber bestilt fra Danmark. Loved them.


Det ankom også noen julegaver, så nå har jeg bare nesten alle igjen.

Ps! Den stormen de snakket så mye om, og som vi ser mer enn nok fra på tv-en... Jeg lurer på hvor den ble av? Vi ble visst spart for den i Harstad!

Når folket våkner blir det en tur til byen. Jeg trenger mascara og et par ting på Cubus. Jeanett sendte meg melding om vennesalg, love it! Så da stikker jeg innom der. Tenkte å hente kinesisk take-away og handle litt mer hummus til Yilmaz på thai-butikken. Blæh, kjenner jeg ble uggen nå :-/ Uffff, hva er det som feiler meg?? :(

Anyway, nok klaging på meg nå!

HA EN STRÅLENDE FIN HELG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar