Google Website Translator Gadget

fredag 6. juli 2012

Ups...

I stedet for ny vifte til pc-en ble det visst bh-shopping... :P Det er ikke lett å finne lekre bh-er i E-cup i Norge, hverken på nettet eller i butikker, men i USA er det derimot en enkel sak. Jeg hadde først 12 bh-er i handlekurven, men klarte å styre meg og endte opp med disse fire til slutt, hvorav jeg betalte for to og fikk to gratis:




De har hundrevis av bh-er i ALLE farger og fasonger, så hvis du er storbrystet og vil ha noe annerledes er Lane Bryant absolutt verdt et besøk :) De selger forøvrig klær i litt større størrelser også, og noe av det er ikke så verst, men jeg holder meg til undertøy derfra, enn så lenge. Kommer garantert til å bestille mange flere bh-er i løpet av året, blant annet disse:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar