Google Website Translator Gadget

tirsdag 24. juli 2012

Update from Bulgaria!

Har akkurat kommet fra stranda... Klokka er halv sju om kvelden og jeg er på vei i dusjen. Jeg har ikke orket noe etter et magevirus som slo meg helt ut (så mye for å prøve mat utenfor hotellet), så det ble ingenting av turen til Sunny Beach. Jeg har bestemt meg for å ta en to-ukers ferietur dit senere, med andre venner som er ute etter å ha det moro og feste mye, eller i alle fall noen som jeg har litt til felles med. Kan si at det mildt sagt har vært kræsj denne ferien (jeg nevner blant annet bulgarsk sirkus med dansende hunder... IKKE min greie). Det har ikke hendt så mye siden sist, men jeg slenger med et par bilder av meg selv, sliten og jævlig etter en lang og svett dag ved Svartehavet.


Benytter anledningen til å vise dere solbrillene jeg kjøpte
i Sverige ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar