Google Website Translator Gadget

onsdag 11. juli 2012

30 Day Shred - igjen :)

Først svar til Lene: Tusen takk, det var koselig å være tilbake også :) Klarte ikke å holde meg unna blogginga ;)
-----
Nå er det kun åtte dager igjen til destinasjon Bulgaria, og jeg skal gjøre en siste innspurt med vektredusering før jeg reiser. Veide meg i dag, og har gått ned 13 kilo, men har en lang vei å gå før jeg er i mål, så nå er det på'n igjen! 30 Day Shred hjalp meg veldig mye tidligere i vår, så jeg er straks klar for å hive på meg treningstøyet og sette i gang. Lurer på hvor elendig formen har blitt siden sist. Første gang klarte jeg da - hele - åtte minutter før jeg kollapset, så det blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut nå! Jeg blir glad hvis jeg klarer 2 kg på disse dagene, men målet er 4 kg. Vet at det er mye, men jeg har mye å ta av... ;)

Ha en fin dag alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Ja, det blir spännande! Bokade just biljetterna Molde - Oslo - Istanbul. Vet ännu inte helt var vi ska efter det men att ha ett dato känns bra! Hoppas bara att flygturerna inte tar död på mig. :)) Gläder mig så fatalt att jag inte vet var jag ska ta vägen!

    SvarSlett
  2. Seriøst, 13 kg er råbra! Så flink du er! :)

    Du har kanskje hørt om PMSF? Det er en knallhard extremdiett som faktisk funker. Enkelt og greit går den ut på å spise proteiner for å bevare muskelmasse og spise minimalt med fett og karbohydrater.
    Den er såpass tung så det er ikke alle som passer til den, men hvis man klarer å fungere greit i hverdagen uten særlig med karbs, så funker den veldig bra.
    Det er jo en mulighet du kanskje kan prøve før du reiser. :)

    Jeg startet selv på den på onsdag og det går helt fint så langt. :)


    http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

    http://myrevolution.no/s/hurtig-vektnedgang-med-psmf/

    SvarSlett