Google Website Translator Gadget

onsdag 18. juli 2012

Mitt siste innlegg...

...før avreise. Seriøøøst, hvor vanskelig skal det egentlig være å få pakket en koffert??! Jeg har hatt syv-åtte bunker med klær foran meg, som nå er eliminert ned til fire, pluss det som er lagt i kofferten (som jeg etterpå må gå igjennom på nytt pga plassmangel). Lure meg begynte å pakke i ettermiddag, men jeg har rett og slett ikke skjønt at jeg faktisk skal reise... Dessuten var jeg nesten ikke hjemme i går, og var så sliten etter ei lang natt med chatting, at jeg sov altfor lenge i dag. Det var mange klær å prøve nå som jeg har gått enda mer ned i vekt. Hadde ikke regnet med å få et luksusproblem som dette ;) Lena kom på besøk i stad, så vi ble sittende og prate om helgens begivenheter. Plutselig så jeg at trusene mine lå midt på salongbordet...  Litt stresset? Det er ikke bare pakkinga som opptar tiden min, og jeg har enda igjen å få betalt regninger, printet ut billetten og lakkert neglene, pluss det evige kaoset med å finne ut hvilke smykker/øredobber/armbånd jeg skal ha med. Hvorfor begynte jeg ikke tidligere? Ja, si det...

Får også koselige meldinger fra Mr X, og i dag fikk jeg vite at en eks-kjæreste og god venn av meg har flyttet tilbake til Harstad etter flere år i Oslo. Han ringte og inviterte meg på middag, men vi får ta det etter ferien. Har rett og slett ikke tid nå...

Jeg gleder meg veldig til ferie, og gleder meg til å komme hjem igjen ;) En slik følelse er det lenge siden jeg har hatt, og det viser bare så tydelig hvor ulykkelig jeg egentlig har vært. Jeg har kastet bort nok tid på mennesker som ikke fortjente meg, og tatt feil valg som har fått konsekvenser jeg ikke kunne vite om. Nå lever jeg fra dag til dag, smiler og nyter friheten. Men jeg begynner også å tenke på å komme meg i jobb og få meg egen leilighet igjen. Har en konkret plan som jeg setter til verks i månedsskiftet august/september. Får se hva det blir til... ;)

Nå vet jeg ikke hvordan det blir med blogging fra Bulgaria, men jeg mener at vi har nett på hotellrommet. Skal prøve å oppdatere litt derfra :) Ha ei fortsatt god uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar