Google Website Translator Gadget

torsdag 12. juli 2012

Just another day :)

Har nettopp kommet hjem fra Brun & Blid hvor jeg har hatt 20 herlige minutter i solarium. Greit å ha litt farge på kroppen, slik at jeg slipper å bli solbrent i Bulgaria. Dessuten føler jeg meg så mye bedre når det ikke er fare for at jeg skal blende folk med min bleke hud. Fra 2006 til 2011 var jeg konstant solbrun fordi jeg reiste så mye og bodde i Alanya i perioder. Tilbrakte nesten ikke noe tid i Norge, men når jeg først var her så besøkte jeg solariumet titt og ofte. Det siste året har jeg blitt så blek som jeg ikke har vært på årevis :( Men nå begynner det å komme seg! De har forresten kampanje nå, 50% rabatt på sol ved bruk av solkort. Jeg rekker nok et par besøk til før jeg reiser...

I dag ordnet jeg returnering av klærne jeg ikke skal ha. Har bestilt et par nye jakker for pengene jeg får i retur, og har kastet den gamle stygge jakken som jeg har brukt siden i fjor. Et typisk eksempel på at man bruker det som passer når man har blitt såpass overvektig at man ikke kan velge klær etter hva man liker... Jeg er ferdig med den jakken for alltid! Sjekket vekta i dag: -14,4 kg.

Fikk mine første arbeidsavklaringspenger fra Nav i dag. Tragisk... Hvordan mener de at man skal kunne leve på 6700 kr i måneden?! Forhåpentligvis får jeg meg en jobb etterhvert, for jeg kjenner at jeg virkelig har lyst til å komme tilbake til arbeidslivet igjen. Jeg har i alle fall fått legeerklæring på Bulgaria-turen som har blitt sendt til Nav, så jeg kan reise med god samvittighet. Gleder meg syyykt til å reise... Bare EN uke igjen :)

Nå sitter jeg og trykker på det nye kameraet mitt. Synes det var så tykt og bredt, nesten som de gamle kameraene man brukte før... Men det tar knallgode bilder!

Ha en fin kveld alle sammen :) Time for bed...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar