Google Website Translator Gadget

torsdag 5. juli 2012

Alanya!!

Har nettopp sett noen bilder som søskenbarnet mitt har lagt ut på Facebook, selvfølgelig fra Alanya. ¨Alle¨ er i Alanya nå. Jeg kjente lengselen etter cocktails, god musikk, late dager på stranda og et tilnærmet bekymringsfritt liv snike seg innpå. Sender ut et stort SUKK! Jeg vet at det aldri kommer til å bli som sommeren 2009, så kanskje burde jeg bare ta vare på de minnene og gå videre... Men det er vanskelig. Jeg vil... :-/ Men har hverken penger til å reise eller lyst til å vise flesket mitt der i sommer. Èn ting er sikkert, merk mine ord: Jeg er ferdig med tyrkiske mannfolk for evig og alltid! Never again! Så til de av dere som måtte tro at dette har noe med tyrkere å gjøre, think again, for den veien har jeg gått flere ganger og det ender bare i elendighet. Etter Y finnes det ingen lyst til å møte noen andre, det være seg tyrkiske eller norske gutter... Nei, jeg savner alt det andre. Dette blir min 2. sommer uten Alanya, og det føles helt jævlig... Særlig når man blir fristet av bilder av en iskald strawberry daquiri i solskinnet. SUKK, sier jeg og drømmer videre...














Noen av alle de flotte menneskene i Tyrkia -09 :)










1 kommentar:

  1. Ville bare si jeg synes du er sterk, jeg bryr meg fortsatt om deg og blir glad når jeg ser positive ting.. Håper du har det bra. Karen

    SvarSlett