Google Website Translator Gadget

tirsdag 17. juli 2012

U give me butterflies...

Har vært i byen i hele ettermiddag/kveld. Skikkelig kos! Møtte Mr X og etterpå tok jeg solarium. Snakket med Natalia som driver og pakker kofferten sin til Bulgaria-turen vår. Bare to dager igjen nå ;) Jeg orker ikke tanken på å pakke i kveld, så skal bruke morgendagen på det... Blir rart å reise, men vet at det er bra for meg å komme meg litt bort. Kjolene som skulle sys om til topper er nå ferdige, og de ble råfine. Veldig fornøyd med resultatet ;) Ellers har jeg sånn høvelig peiling på hva jeg skal ha med meg. Er ¨bare¨ en uke, så jeg skal prøve å ikke fylle opp kofferten. Må ha plass til suvernirer på tilbaketuren ;)

Beklager for lite oppdateringer etter helga, men jeg er så innmari HAPPY :) Klarer nesten ikke å skrive :P Kaos i topplokket, sommerfugler løper løpsk, jeg bare nyter å leve og alt det positive som skjer i livet mitt akkurat nå. Men lover å komme sterkere tilbake!

I dag viste vekta -16,0 kg og jeg veier nå like mye som i fjor vår. Yess!!

Ha en fin kveld alle sammen <3 Legger med en link til en sang jeg digger: http://www.youtube.com/watch?v=eGR1iDuKabU

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar