Google Website Translator Gadget

onsdag 4. juli 2012

Gammel og grå...

Hurra for meg som fyller 28 år i dag... I grunnen har jeg ikke lyst til å feire dagen fordi den bare minner meg på hvor fort årene går :( Det er så mye jeg skulle ha gjort, så mye jeg skulle ha opplevd, men tiden strekker ikke til og tiden går fortere og fortere for hvert år. Det føles ikke lenge siden jeg var 20 år og hadde hele livet foran meg. Snart fyller jeg 30, så plutselig 40... Jeg er nok en av de som ønsker å være ung for alltid :) Nå er vi på besøk hos broren min på Østlandet, så det blir nok en god middag på restaurant sammen med han og tantebarna mine, pluss mamma selvfølgelig. Mer feiring enn det skal det ikke bli... Så kanskje jeg kan late som at jeg fortsatt er 27 år ;) Etter at jeg fant tre grå hår på hodet for noen måneder siden, slo det meg at jeg ikke lenger er så ung som jeg skulle ønsket. For de av dere som ikke har funnet grå hår ennå, så er det vanskelig å forstå den grusomme følelsen det gir. Jeg var rask med å nappe de ut, men såklart blir de ikke borte for alltid... :-/

I går var vi på shopping på Jessheim Storsenter, og jeg fant meg noen fine klær på Zizzy (butikk som også har store størrelser, blant annet mange tøffe jeans). Elsker virkelig det senteret hvor de har ALT. Etterpå spiste vi pizzabuffèt på Egon, faktisk for første gang. Veldig koselig! Været var så deilig og jeg tror vi alle hadde en fin dag. Ble noen tidlige bursdagsgaver til guttene, og jeg fikk meg nye manualer/vekter. Glemte de gamle i Narvik, og har ingen planer om å kontakte Y for å hente de... Når jeg kommer hjem blir det 30 day shred og smoothies/shakes fram til Bulgaria-turen!

Forteller mer om Sverige-turen senere. Må vel være litt sosial nå og late som om jeg overhodet ikke er påvirket av å bli gammel... ;)

Ha en fin sommerdag peepz <3

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen :-D Jeg fant Nekronauten på Tanum Netthandel: http://www.tanum.no/tanum/product/product-detail.action?id=9788205390584

    Hilsen Silje (s skriblerier)

    SvarSlett
  2. :O Er du på Østlandeeeet! Din løk! :P Lenge da?

    SvarSlett
  3. Happy bursdag :) 28 e ingen alder! Tenk positivt på ett nytt år med nye erfaringer og fri for kjip bagasje fra 27 år :)

    SvarSlett