Google Website Translator Gadget

onsdag 11. juli 2012

Fram med symaskinen!

Som jeg fortalte i går, var flere av plaggene jeg hadde bestilt - i størrelse hest. Mesteparten går i retur, men en av kjolene var så fin at jeg VILLE beholde den. I kveld har vi tatt mål, klippet av masse stoff og fjernet en tåpelig volangkant nede. så i morgen er det fram med symaskinen ;) Nesten 15 cm må sys inn i bredden! Dessuten fant mamma en kjole som jeg bestilte i fjor, men aldri har brukt fordi den var litt for stor. Hun fikser den også i morgen, og begge blir dermed tubetopper som jeg kan ha en tights/leggings under. Sånne med strikk over brystet og litt vidde over magen.

Denne gjøres om til en halvlang tubetopp/kjole uten bånd
 over skuldrene og uten volangen nederst. Blir nice tror jeg :)

Den andre får samme fasong, men har et annet mønster og andre farger:



1 kommentar:

  1. Så kreative dere er. Blir sikkert kjempefint! :)

    SvarSlett