Google Website Translator Gadget

lørdag 14. juli 2012

Aldri mer detox!

I alle fall ikke den jeg begynte med i går. Den smaker så grusomt at jeg brakk meg i morges bare ved å lukte på den. Klarte to slurker før jeg kjente at jeg kom til å kaste opp hvis jeg ikke stoppet. Detox-kuren er herved satt i skapet og kommer neppe til å bli tatt ut før det har grodd mose på den... Aldri mer!! Det er sjeldent at jeg synes noe smaker så stygt at jeg brekker meg. I mitt liv har det kun skjedd èn gang før, og det var når min eks fikk meg til å smake på şalgam; en ekkel rød-svart drikk basert på svart gulrot og masse salt (gjernet blandet med alkohol) som de drikker i Adana. Den smakte nesten like ille, men detox-kuren slår alle rekorder... Å skulle lide seg igjennom fem dager til med dette skvipet virker uutholdelig, men hvis dere vil prøve, så be my guest :D

Holder på å ordne meg til party. Kanskje ha på meg det nye svarte skjørtet jeg viste dere og et par nye sko, men hva skal jeg ha oventil?? Begynner tidlig, så jeg vet at jeg har nok av tid. Jeg bruker type tre timer på å sminke og kle på meg, pluss at jeg skal lakkere neglene og slette håret. Har aldri vært den raskeste på badet, selv om jeg har forsøkt!

Hva skal dere gjøre i kveld? Håper at alle sammen får en fin lørdagskveld :)

2 kommentarer:

  1. Salgam er ikke svart gulrot, men rødbet?

    Kos deg på fest i kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Javel, anonym. Når jeg sjekket google sto det svart gulrot, ikke rødbet. Derfor skrev jeg det.

      Slett