Google Website Translator Gadget

fredag 13. juli 2012

Svar til Lene - igjen :)

Wow, Lene! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive ned alt sammen. Gjør iiiingenting for min del at det ble langt. Har lest hvert eneste ord :) Nå skjønte jeg absolutt mer, og er VELDIG takknemlig for hjelpa di! Som du sier, så er det mange sider å lese igjennom, og det er nettopp derfor det er så forvirrende. I linkene er det motsetninger når det gjelder hvor mange gram proteiner per kilo, om man ikke skal spise gulrøtter, mais osv eller om man skal spise litt. Et sted sto det at det ikke var noe poeng i å gå tur i rolig tempo, men at moderat styrketrening var veldig viktig, og at man gjerne skulle bruke proteinpulver for å fylle på proteininntaket og dermed ikke miste muskelmasse. I den andre linken sto det at man kunne gå tur 4-5 ganger i uka... Det sto at multivitaminer var veldig viktig mens det i en annen link sto at man ikke skulle ta multivitaminer. Hehe, da blir det litt vanskelig å vite hva man skal forholde seg til. Men nå tar jeg utgangspunkt i det du har fortalt, og så skal jeg gå inn på linkene du sendte meg i dag, lese meg opp litt før jeg begynner :)

Det kommer til å koste en del ja, men bare man leter litt, så finner man rimelige produkter. Vi har ikke Kiwi her og nesten ingen First Price-produkter :( Veldig kjedelig, for kyllingfiletene er kjempegode! Men jeg skal nok finne på noe, og dessuten er jeg glad i kjøtt. Tror derfor at det skal gå greit for meg med denne kuren. I følge en link jeg leste, skal veldig overvektige spise noe ekstra to ganger i uka. Det kommer jeg ikke til å gjøre, for da skjønner jeg ikke poenget med å skulle gå på slanking. Kommer nok til å gjøre som deg; spise noe søtt med minst mulig fett hver 10. dag. Kommer til å måtte avbryte i begynnelsen av august (vil ikke fortelle hvorfor på bloggen), men kommer til å forsøke igjen etterpå og se hvordan det fungerer for meg. Den dårlige ånden du forteller om... Uff, den har jeg kjent før. Særlig med pulverkurer. Nå om dagen går det mye i kylling, næringssmoothies og shaker, ris, litt egg og grønnsaker. I dag kjøpte jeg inn pasta bolognese og tacogryte fra Noka. Synes det er godt med middag som smaker noe, og så inneholder det alle næringsstoffene jeg trenger til et fullverdig måltid. Har ikke særlig matlyst (merkelig å høre meg selv si det, men det er sant), men får i meg næring i alle fall. Slet veldig med søvnen når jeg begynte å slanke meg for et par måneder siden, mest fordi jeg var så sulten at jeg var kvalm, men det gikk over etter et par uker.

Så gøy at du ser resultater allerede :) Det gir skikkelig motivasjon til å fortsette. Ønsker deg masse lykke til. Det blir spennende å høre hvordan det går :) Og tuuusen takk for all informasjonen. Ikke mange som hadde giddet å hjelpe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar