Google Website Translator Gadget

torsdag 19. juli 2012

Blir jeg her?

De fleste har vel fått med seg terrorangrepet på flyplassen i Burgas i ettermiddag... Det er i alle fall samme flyplass som jeg skulle ha landet på i morgen formiddag, men den er stengt inntil videre. Planen var at alle turister skulle transporteres via Varna i stedet, men i følge nyhetene er turistene som skulle reist i dag, fortsatt i Burgas. Hva skjer da med oss som skal nedover? Vi har fått null informasjon fra Apollo, så sammen har vi bestemt oss for å dra til flyplassen i morgen og høre om det kommer til å gå noe fly - og eventuelt når og hvorhen - for akkurat nå vet vi ingenting.

Mr X sier at han ikke har følt sånn for ei jente før og sliter med å forstå følelsene sine. Det har gått så vanvittig fort... Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller mene om det, så jeg lar det ligge til jeg kommer hjem igjen. HVIS jeg drar...

Dersom det ikke kommer noe innlegg i løpet av morgendagen, så har jeg reist. Må uansett regne med vanvittig mye kø og kaos, men what to do... I løpet av mine sydenturer har jeg opplevd mulig kansellert reise pga det enorme jordskjelvet i Istanbul 1999, vulkanutbrudd på Island som gjorde at jeg måtte booke om billettene mine til Tyrkia tre ganger, revolusjon i Egypt og kansellering av fly, slik at vi endte i Marokko i stedet - og nå: terrorangrep i Bulgaria. Hva med en helt vanlig sydentur? Is that too much to ask, really? Nå skal jeg ikke late som om dette handler om meg, for jeg synes selvfølgelig at det som har skjedd er forferdelig trist, men dere skjønner nok hva jeg mener...

Nå har jeg nøyaktig èn time å sove på før klokka ringer. Neglelakket har ikke tørket, men jeg trenger en time på øyet. Har puttet en natudiet-bar med lakrissmak (kjøpt i Sverige) og en porsjonspakke med usaltede nøtter og tørket frukt i veska. I stedet for usunn flymat, så sparer jeg både penger og kalorier ved å bringe med min egen snacks. Hadde selvfølgelig mekket meg en ordentlig sandwich hvis jeg kunne, men det er ikke lov til å bringe mat ombord. Men en måltidserstatter gjør susen, og ved å spise nøtter uten salt slipper jeg å samle så mye væske i kroppen!

Blogges i morgen eller ikke - I don't know ;-)

1 kommentar:

  1. Wtf? Ikke lov att bringe mat ombord? Aldrig hört om! Dum regel!

    SvarSlett