Google Website Translator Gadget

fredag 13. juli 2012

Shopping!

Har vært på shopping som i gode, gamle dager ;) Tilbrakte hele dagen på diverse kjøpesentre, og handlet inn siste rest til sydenturen. Jeg kjøpte blant annet dette:






Nå har jeg alt jeg trenger ;) Mamma spanderte... Fargene på bildene er ikke så bra, f.eks er en av leppestiftene OG neglelakket helt oransje i virkeligheten. Skoene på det nederste bildet er råtøffe, men på bildet ser de helt nerd ut :P Jeg har med andre ord testet ut mitt nye kamera og har ikke helt peiling, men nå har jeg i alle fall bedre muligheter til å legge ut bilder ;)

Fikk kjøpt meg detox-kur fra Ortis; MethodDraine Express. Den skal rense kroppen for oppsamlet gift og avfallsstoffer, og eventuelt oppsamlet vann. I løpet av de neste sju dagene kommer jeg altså til å prøve dette... Skal på fest i morgen, så det blir en del alkohol, noe jeg ikke burde drikke når jeg liksom skal rense blant annet leveren, meeen det får så være ;) Er spent på å se om den har noen effekt. Jeg trenger å rense litt opp i systemet! Det er ikke tabletter, men en væske man blander ut med vann - og den smaker helt for j.... men skal være veldig effektiv. Litt info finner du her


Kjøpte også shaker fra Naturdiet. Jeg ELSKER dem! De smaker kjempegodt og man holder seg mett lenge. Har nesten blitt avhengig av å ha noen liggende i kjøleskapet...


Mottok også pakken med bh-ene jeg bestilte fra USA. Det tok nøyaktig en uke før den ankom på døra (!!!), det vil si kortere tid enn pakker jeg har bestilt fra Nelly, Ellos, La Redoute o.l som kan bruke opptil 14 dager på å ankomme postkontoret her nord. Bh-ene var sykt fine! Så akkurat likedan ut i virkeligheten som på bildene, og passformen var helt perfekt! Så utrolig flott materiale med masse push-up og god støtte på sidene. Har aldri hatt brystene så høyt opp som nå ;) Nå VET jeg at jeg kommer til å bestille undertøy fra Lane Bryant i framtiden.

Jeg rakk innom vinmonopolet også og fikk kjøpt meg ei flaske hvitvin og ei lita flaske Turkish Pepper. Hadde ikke lyst på noe spesielt, men måtte velge noe... Gleder meg utrolig mye til i morgen da, fest med gamle venner som ikke har vært samlet på altfor lenge ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar