Google Website Translator Gadget

søndag 29. juli 2012

Og lykken fortsetter...

Beklager at det er dårlig med oppdateringer for tiden. Jeg skal få lagt ut bilder fra Sverige-og Bulgariaturen i løpet av uka! Har nesten ikke vært hjemme etter at jeg kom tilbake fra Bulgaria... I dag har jeg tilbrakt ettermiddagen og kvelden hos Mr X igjen. Jeg koser meg skikkelig i hans selskap. Har aldri møtt en som han... En som tenker som han og forstår så godt ting som mine eks-er aldri har kunnet forstå. Han fascinerer meg og jeg spør meg selv ¨er han ekte eller bare vet han de riktige ordene?¨

Det beste av alt er at jeg kan være meg selv, ikke tenke så nøye over hva jeg skal si eller gjøre, men bare slappe helt av. Han tar ikke seg selv så høytidelig og vi ler masse sammen. Siden jeg ikke vet hva som kan skje eller ikke skje i framtiden, vil jeg ikke røpe hvem denne personen er. Men den som orker å følge med i bloggen vil nok få vite det etterhvert ;) I dag snakket vi litt om Y, og plutselig kom tårene. Ikke fordi jeg savner han, men fordi jeg ble skikkelig dårlig når jeg tenkte på hvordan jeg egentlig hadde det med han. Mr X sier at han har tenkt på hvor sårbar jeg er og at han burde være forsiktig. Han ønsker ikke å presse meg til noe, og vil gå forsiktig fram i mitt tempo. Alt er liksom opp til meg... Tårene mine forsvant fort. Han gjorde ingen big deal ut av det, bare tørket tårene mine og ga meg en klem. Det er godt å vite at noen bryr seg. Ikke en som er ute etter litt ¨hygge¨, men en som man kan sitte i en sofa og skravle med om alt mellom himmel og jord.

Jeg er forresten i gang med slanking igjen. Har gått opp 800 gram i ferien, og det vil jeg si er lite med tanke på all maten jeg har spist; nøtter, potetgull, pizza, konfekt og søte kaker... Satser på å gå ned noen kilo fortløpende. I morgen starter jeg med vekttrening, for underarmene og lårene mine har blitt altfor slappe :( Mamma hadde kjøpt meg ny treningsmatte i dag, så nå er jeg klar. Ingen flere unnskyldninger! Om 11 dager skjer det noe spennende i livet mitt, så jeg må gjøre mitt beste for å gå ned i vekt! Hva som skjer får dere vite etterhvert ;)

Sliten, men lykkelig kropp etter en lang tur i regnet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar