Google Website Translator Gadget

lørdag 28. juli 2012

For en herlig dag!

Jeg kom hjem for en time siden, etter å ha tilbrakt ettermiddagen og kvelden sammen med Mr X. Han spanderte drikke på meg og vi slappet av på Metzo mens vi snakket om alt mellom himmel og jord. Jeg hadde en del spørsmål som han vet jeg har gått rundt og tenkt på, så han hadde forberedt hva han skulle fortelle om seg selv i dag. Jeg trengte ikke å spørre om noenting, og i tillegg sa han at han vet jeg trenger tid, og at han ønsker å bygge et vennskap med meg, tilbringe tid sammen og se hva som skjer... Om jeg ønsker å ha et forhold med han eller ikke. Han skal vente på meg. Enten er han en utrolig dyktig løgner eller så er han en veldig fin person som faktisk FORSTÅR det jeg har gått igjennom de siste årene. Han sier selv at han forstår og at han har tenkt mye på meg, at jeg har opplevd mye smerte og at han må være forsiktig. At når jeg trekker meg unna, så er det på grunn av redsel... Jeg fikk nemlig litt noia når jeg var i Bulgaria, slettet han fra Face og tenkte at jeg bare måtte glemme han. Det ¨funket¨ helt til neste dag ;) Jeg virkelig koser meg i hans selskap, og jeg hadde den beste dagen på lenge i dag.

Han spurte om vi skulle gå på kino i morgen fordi han vet at jeg elsker film, men jeg er litt usikker. Hadde litt pes med mamma i dag som mener at jeg burde tenke meg om. Jeg er 28 år, og jeg er sånn passe oppegående, så jeg tror at jeg fint klarer å ta mine egne valg. Men jeg skjønner bekymringen hennes... Og så lenge jeg bor hjemme kan jeg ikke ha det privatlivet jeg ønsker. Så til høsten: Begynne å jobbe, få spart opp litt penger og få meg leilighet! Yes, høres ikke det ut som en god idè? ;) Jeg orker ikke mer pes i morgen, så kanskje vi kan ta kinoen over helga. Får se hva som skjer...

I dag skal jeg legge meg lykkelig igjen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar