Google Website Translator Gadget

lørdag 7. juli 2012

Siste kvelden...

...i Feiring, og jeg gidder ikke sitte oppe og glo mer. Går rett og slett til køys, selv om klokka ikke er 21 engang. Er helt satt ut over at Y forsøkte å legge henne til som venn. Ingen her i huset forstår hvorfor heller. Det gir ikke mening... hvis det var noe viktig, så kunne han vel ha sendt henne en post i stedet for tro at hun kom til å akseptere en venneforespørsel? Ikke engang når hun tok i mot oss med åpne armer i fjor, når vi overnattet flere netter hos henne, dro til Oslo og hadde full guidetur, la han henne til som venn. Why now? Jeg føler meg så dårlig at jeg vil kaste opp... Sliten i hodet av å tenke så mye på noe jeg ikke kommer til å få svar på. Brodern disket opp med kyllingvinger, grillbein, ris og bearnaise. Minstemann har vært i bursdag. Nå ser gutta på fotball og modern gjør klar bilen til morgendagen. Vi kjører tidlig på formiddagen og har bestilt ei hytte utenfor Steinkjer, slik at vi har et sted å overnatte. I Sverige kjørte vi som idioter rundt omkring fordi ingen hadde ledig eller åpent 2. natta vår der... Jeg vil unngå at det skjer igjen. Så nå blir det stille på bloggen i noen dager til jeg har fått kommet meg hjem og i orden. Selv om det har vært en super tur, så blir det sykt deilig å legge seg i sin egen seng igjen etter to uker på ¨veien¨. Dessuten ligger det flerfoldige pakker og venter på meg hjemme, alt som jeg har bestilt på nettet... Gleder meg til å prøve klær og sko, pluss teste diverse produkter <3

Sjekk håret etter å ha vært ute i regnet :P
Sliiiiten, så jeg sier god natt!

1 kommentar:

  1. Så koselig at du har begynt å blogge igjen. :)
    Det er kjempefint å lese at du har det mye bedre for tiden. Det er godt å lese! :)

    SvarSlett