Google Website Translator Gadget

torsdag 5. juli 2012

For en herlig dag!

Dette har vært den beste bursdagsfeiringen på lenge, da hele familien for første gang på veldig lenge har vært samlet. Vi var ute og spiste på en kinarestaurant på Jessheim, og den anbefales på det sterkeste. Bedre kinamat skal man lete lenge etter! Jeg tok et bilde, men får ikke lagt det ut før jeg kommer hjem til Harstad og finner fram usb-kabelen. Lover at jeg skal fikse noen bilder fra Sverige-turen også!

Etterpå dro vi hjem til brodern og spiste kake og koste oss. Det var rett og slett en enkel, men attpå til veldig koselig dag. Jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger jeg har møtt broren min de siste årene, og tantebarna mine har vokst så mye fra gang til gang at man nesten må bli kjent med hverandre på nytt for hver gang. Denne gangen har vi virkelig fått tilbrakt tid sammen, noe som er sunt for oss alle vil jeg tro. Jeg har virkelig skjønne tantebarn! :) Han eldste blir 12 år nå. Hvor blir tiden av...? Ikke lenge siden han var baby jo!

Siden det snart er tid for avreise til Bulgaria, så passet det fint å bestille seg et digitalkamera. Det ble altså en bursdagsgave fra meg selv ;) Dette burde duge:

Nikon Coolpix S8200 (farge: hvit) med 16,1 megapiksler,
14x optisk zoom, 25 mm vidvinkel og full HD-video med stereolyd.

Det føles fortsatt rart å kjøpe noe til seg selv, og dette er det dyreste jeg har kjøpt meg på årevis. Men etter en liten prat lot jeg meg overtale til å kjøpe det. Jeg som alltid har elsket å ta bilder har såvidt orket å løfte et kamera det siste året. Mitt ble ødelagt i fjor vinter, og etter det har jeg ikke engang eid mitt eget kamera. Så: I think I deserve it... Gleder meg til det lander i postkassen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar