Google Website Translator Gadget

mandag 18. april 2011

Ups...

Jeg var ¨litt¨ uheldig med farginga av håret, så i stedet for ¨intens rød¨ endte jeg opp med SCREAMING RED. Håret er knallrødt på toppen, og mer brun-rødt i tuppene. Skikkelig fantastisk nice... I morgen tidlig blir det et nytt besøk på butikken, for å rette opp tabben. Etter litt mas, la jeg ut et bilde på Facebook hvor det viste seg at flere av vennene mine LIKTE hårfargen og mente jeg burde beholde den. Jeg vurderte det et øyeblikk, men NEI... Møtte Yilmaz på Msn for første gang på lenge. Han mente at jeg så ut som en vampyr... Hvit i trynet, blodrødt hår... Manglet bare hoggtennene :P

Forsøkte å ta bilder, men ikke noe bilde jeg tar med min crappy mobil kan reflektere den vanvittige fargen. Dette var det beste jeg fikk til (det er MYE rødere i real life!!!!!):

Nice? Neehh...


Ser nesten oransje ut på bildet, men det er R-Ø-D-T!!!

1 kommentar:

  1. Oh, hade jag kunnat flyga hade jag gjort det! Men pga vädret gick det nästan inga flyg till svarta havskusten... Så man gör väl bara det man måste. 17 timmar på buss eller 2 dygn ensam i istanbul och valet blev ganska lätt... :)

    SvarSlett