Google Website Translator Gadget

onsdag 6. april 2011

Slankings!

Nå har postmannen vært på døren med min pakke GO123, så f.o.m i morgen er det smoothies og kyllingsuppe som gjelder! Skal gå på GO123 helt til jeg reiser til Tyrkia den 21. Så blir det et opphold inntil jeg kommer hjem til Norge igjen, da det blir tre uker til med GO før jeg og Gunvor reiser til Marokko. Har kastet siste rest av klær og sko som jeg aldri kommer til å bruke, og er i gang med å henge på plass alle mine nye klær. Så fin jeg skal bli ;) Har mange kilo å gå ned i vekt, men må jo starte et sted. Go123 har hjulpet meg før, men man kan kun ta det i tre uker av gangen dersom man erstatter alle måltidene. Passer fint med 2,5 uke nå og 3 uker etter Tyrkia-turen. Skal selvfølgelig ikke spise meg opp i vekt i Tyrkia! Når jeg er der, går jeg alltid ned i vekt, aldri opp.

Nå nyter jeg mitt siste måltid med vanlig mat: Fiskegrateng.

Adios, flesk! Nå skal jeg på slankings...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar