Google Website Translator Gadget

søndag 3. april 2011

Time to sleep

Til alle dere som faktisk har et liv: Kos dere MASSE på denne lørdagskvelden! Jeg derimot har funnet senga og skal straks sove... Arbeidshelg gir ikke mye rom for selskapeligheter. Har fått med meg reprisen av The Bachelor, så det får vel duge :P Nei, *grøss* jeg er skikkelig sliten når jeg nå tar dyna fatt.

Ps: Det forrige innlegget med mitt depressive dikt (skrevet på 5 min i kveld) må ikke tas altfor alvorlig. Av og til er det godt å få skrevet ned tanker og følelser... Jeg har fått så nok nå, på mange måter. Så mange undertrykte følelser over så lang tid. Men det hjelper ikke å prate med noen som ikke forstår... Derfor bærer jeg alt inni meg. Et dramatisk dikt må tolkes for hva det er: Et dikt. No worries, jeg overlever.

Good night peepz XXX

Fant dette gamle bildet av meg på en trist dag (med pus i bakgrunnen):

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar