Google Website Translator Gadget

tirsdag 5. april 2011

ENDELIG!!

Nå har jeg hele TO dager fri fra jobb! Wohoo! Gjett om jeg skal sove :D Kjenner at det blir godt med et par fridager. Men det er godt å ha en jobb å gå til, slik at man også kan kjenne på det å ha fri. For når man sitter hjemme hver dag og ikke har noe å arbeide med, så glemmer man etterhvert hvordan det føles å ha fri... Jeg skal sette utrolig stor pris på disse to dagene, og glede meg til å komme frisk og uthvilt på jobb fredags ettermiddag :)

Var og hentet pakken fra Nelly.com i dag. Jeg likte kun et av tre par sko. De to andre går i retur. Fy, så stygge de stripete var i real life. På bildet så de smale og elegante ut. I virkeligheten så de ut som hippiesko fra 70-tallet. Utrolig stygge i fargen, klumpete, dårlig kvalitet og den sølvgreia på tåa skulle aldri ha vært plassert der. De svarte skoene med sølv var litt for små for meg, men altså... De så ut som, hva skal jeg si... Noe fra Austin Powers? Materialet var ekkelt på foten, og det å skulle  med disse skoene utgjør en reell fare for egen sikkerhet, da de er veldig ustødige. Men de skoene som jeg beholder var 1000000 ganger finere i real life, enn på bildet. Er sååå glad for at jeg bestilte de!! :)

Disse beholder jeg:
Disse går i retur:


2 kommentarer:

  1. ai ai så kjedelig at de andre ikke var noe særlig :-/ De ser jo så smashing ut på bildene. Men de du endte opp med er heite de og..w00p

    SvarSlett
  2. Jaaa, Lena ble ganske skuffet. De stripete så ut som klovnesko. Var IKKE som på bildet, og de svarte var dritharry, og så ustødig at jeg vedder på at jeg hadde falt ned og knekt ankelen eller noe :P De jeg endte opp med er myyye finere i real life, så det veide opp for skuffelsen av de andre. Kommer til å bruke de MASSSSSE :D

    SvarSlett