Google Website Translator Gadget

torsdag 21. april 2011

Antibiotika

I kveld begynte jeg på antibiotika... Håper at det blir rask bedring fram til i morgen, slik at jeg ikke kommer til å skrike av smerte på flyet når trykket i ørene blir for stort - og at jeg slipper å bruke en 1/2 dorull på å snyte meg hele veien til Antalya. Tablettene er ganske sterke, og jeg skal ta de fire ganger i døgnet. Har måtte tatt Paracet i dag også på grunn av høy feber. Stemmen har kommet delvis tilbake etter at jeg laget deilig nuddelsuppe i kveld. Nam! Smakte ikke et pøkk, men godt var det likevel ;)

Har sortert hva jeg skal ha med meg av sko, vesker, smykker, øredobber og sminke. Nå er det bare haugen med klær som må sorteres et par-tre ganger til, slik at jeg får plass i kofferten. Kjøpte en megalett koffert på Claes Ohlson for et par uker siden, så jeg kan ha med meg flere plagg enn tidligere ;)

Denne veier nesten ingenting. Bygd på luft og kjærlighet...

1 kommentar: