Google Website Translator Gadget

mandag 4. april 2011

KLÆR! (igjen)

Mens jeg sto på jobben i dag, ringte min søte mamma og spurte om hvilken klesbutikk det var jeg hadde bestilt varer fra. Hun hadde bestemt seg for å betale for pakken som lå på Posten og ventet på meg, så kunne jeg betale henne tilbake når jeg fikk lønning. Snille mamma :) Så hun hentet Ellos-pakken fra meg + en liten pakke fra La Redoute og Miss Mary (undertøy). Sååå mye fint!!! Jeg som bruker E-cup i bh-er sliter med å finne rett størrelse i butikkene her, og det er ikke akkurat de kuleste bh-ene man ender opp med å kjøpe. Men nå har jeg bestilt DYRE bh-er som faktisk er fine å se på + utrolig komfortable å ha på seg. Jeg er sååå fornøyd!

Her er noe av undertøyet jeg kjøpte:










Kanskje ikke så spesielt for de med normal byste - som kan velge fritt mellom all slags undertøy i butikkene. Men for de med big boobies som meg, så må jeg si at undertøyet var riktig lekkert ;) Flere av bh-ene har push-up. Jeg har aldri noensinne hatt push-up bh-er før :D Moro :)

Noen andre plagg jeg også kjøpte:

Bukse fra Zizzy Jeans. Elsker Zizzy!


*Elsk*

Denne blusen blir mye brukt i Tyrkia!

Jakke med skjev glidelås. Min er i turkis :)

Har kjøpt VELDIG mye klær i det siste... Blant annet fikk jeg disse klærne fra H&M i forrige uke:









Jeg ELSKER shopping! Det eneste jeg går og venter på nå er skoene fra Nelly.com, så tenker jeg at jeg har shoppet nok for en hel sesong ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar