Google Website Translator Gadget

torsdag 7. april 2011

Kjoler

Jeg er nå den heldige eier av tre nye kjoler!! :) Bestilte jo kjoler fra Motehus.no i går, så gjett om jeg ble overrasket da de lå i postkassen min allerede i dag!! Én dag tok det dem å sende bestillingen min. Dessuten passet kjolene perfekt! Den blå og svarte fikk jeg på meg, men blir finere desto mer jeg slanker meg. De andre satt som et skudd allerede nå. Tomlene opp for Motehus! Fine størrelser, god kvalitet, rimelige priser. Jeg er kjempefornøyd!

Dag én med GO123 går foreløpig bra. Kommer til å skrive vekttapet mitt neste torsdag.

I dag er det forøvrig kun 14 dager igjen til avreise TURKEY. Yes, it is!

Blir det vors hos Pia eller? :D
Bildet er fra en av de mange fabelaktige forfestene vi hadde hos henne i forfjor ;)

Intime taxiturer skjedde vel ofte :D

Får møte skjønne Dilek igjen <3

Emmeli will be there too! :)

Og jeg! Of course!

Skulle ønske at vi ALLE var samlet igjen <3

2 kommentarer:

  1. Åååh, savn! <3 2009 var såååå fantastisk!! Jaaa, må komme til meg og drikke litt! hihi =D
    Jeg drar ikke før 30 april likevel, men blir til 10 mai :D Du skulle vel være der 3 uker, så da ses vi vel fordet :D wee!

    Lykke til med slankinga forresten :)

    SvarSlett