Google Website Translator Gadget

mandag 18. april 2011

Ny hårfarge 2

Nå har jeg fått den rødfargen jeg ønsket i utgangspunktet ;) I går så jeg ut som et stort varselskilt. I dag har jeg farget det ¨intens rød¨ igjen, men i et annet merke: L'OREAL Féria Préférence. Knallbra! Fargen ble jevnt fordelt i håret, dryppet ikke og shampoen som fulgte med var deilig :)




Så HURRA for Féria Préférence, og NEVER AGAIN Syoss!!!
Vil du at håret ditt skal se ut som det står i flammer? Kjøp denne crappy fargen... (På eget ansvar!!!)

1 kommentar:

  1. Takk! Slankingen har gått overraskende lett, selv om sjokolade frister innimellom, heheh ;-) Har du gitt opp slankingen nå eller skal du fortsette? Kanskje litt vanskelig med slanking i Alanya, hehe :)

    Da har jeg lagret nummeret ditt :) Jeg lander rundt 8 på kvelden tror jeg så er nok på Queens rundt 11-12 tenker jeg :) Sender deg melding hvertfall!

    GOD TUR! =D

    SvarSlett