Google Website Translator Gadget

tirsdag 19. april 2011

Jeg døøør...

Ok, kanskje ikke... Men det føles sånn ut :(( Jeg er full av influensa at det gjør vondt å puste. Brystet knyter seg. Etter å ha vasket to maskiner med klær var jeg våt av svette. Fryser plutselig, tar Paracet og 30 min etterpå er det på'n igjen med svetting. Kroppen min er ødelagt :( Jeg lider :( Klarte ikke å sove i natt fordi jeg nøs konstant, så i hele dag har jeg sovet av og på, men langt i fra uavbrutt. Jeg hoster til jeg blir blå i trynet, for så å tørke snørr, ta nesespray og tørke mer snørr. Ekkelt? Ja, jeg føler meg i alle fall ikke sexy nå. Sår rundt nesa, så jeg blir seende flott ut i overmorgen når jeg sitter på flyet til Tyrkia. Så utrolig perfekt at jeg måtte bli syk akkurat nå som påsken kommer og jeg skal på ferie. Så takk skal du faen meg ha, du som har smittet meg med dette helvetes viruset!! :((

4 kommentarer:

  1. Tips; Hvis du ikke MÅ så ikke ta paracet. Det forlenger sykdomsprossessen...Men har du så klart høy feber så er det ingen vei unna

    Lena

    SvarSlett
  2. Ohh, det visste jeg ikke :-/ Men jeg har så vondt i musklene, særlig i selve ansiktet, at jeg har vært nødt til å ta Paracet for å fungere. Føltes ut som tannpine, bihulebetennelse og hodepine på én gang. Paracet tar smertene - for en stund. Og feber har jeg også :(( Hva ellers skal jeg gjøre? :-/

    SvarSlett
  3. Hold deg under dyna så lenge du kan!
    God bedring snupp


    Lena

    SvarSlett