Google Website Translator Gadget

onsdag 20. april 2011

ALANYA i morgen - eller ikke???

Formen er verre i dag. Jeg er helt tett i ørene, våknet opp totalt uten stemme og klarer nå å gjøre meg forstått med pipelyder. Har HØY feber og har ikke ork til å gjøre noenting. Før jeg liksom reiser i morgen, må jeg ha funnet ut hvilke klær og ting jeg skal ha med meg, pakket kofferten, betalt regninger, printet ut billetten, vært innom jobben for å signere egenmelding + skrevet kort til dåpen til Lena. Hva har jeg fått gjort i dag da? Ikke en dritt. Jeg er helt ødelagt... Dersom jeg ikke blir bedre til i morgen, så må jeg stikke bortover til legen og få en bekreftelse på at jeg er så syk at jeg ikke kan reise. Det er den eneste muligheten jeg har for å få tilbake penger for reisen og leiligheten.

Akkurat det samme hendte før Marokko-turen og Oslo-turen. Ligger det en slags forbannelse over meg eller hva??? Oslo-turen kunne jeg virkelig ha spart meg for. Vondt ble verre av å reise. I Marokko lå jeg sjuk i én av to uker :( Hva hender nå? Jeg er så i tvil. Har ikke lyst til å reise til Tyrkia når jeg er så sjuk som jeg er nå.

JA, jeg VET at jeg er jævlig negativ nå. Og så??? Har jeg ikke rett til å være det?? ALT må fuckes opp...!! Håper det finnes noen der ute som nyter at det går til helvete hver gang jeg skal gjøre noe positivt for meg selv...

Og Yilmaz: Slutt å les bloggen min 15 ganger i døgnet! Det begynner å bli veldig psycho-aktig...!!

1 kommentar:

  1. Huff da, håper du blir frisk til i morgen !!! Synes du har vært skikkelig uheldig med sjukdom og turer! :(

    15 ganger i døgnet, kunne jo nesten starta klubb med dama til pycho jo :D

    SvarSlett