Google Website Translator Gadget

torsdag 14. april 2011

1 week left

1 uke igjen til jeg reiser til ALANYA. Herlig!! Jeg har ikke hatt ork til å blogge siste uken, men følte at det var på tide med en oppdatering. Lever på jobb for tiden, så når jeg først er hjemme ligger jeg strak ut på sofaen og ser på Supernatural, for å koble ut.

Vel, hva har skjedd siden sist? Jeg har gått ned: -5,3 kg. Må vel si meg fornøyd med det ;) 5,3 kilo på én uke altså. Første uka går alltid fort, så regner med at det stagnerer litt neste uke. Jeg har vært FLINK og er STOLT av meg selv. Det er tungt å slanke seg, særlig de første to-tre dagene. Hver dag står jeg ovenfor fristelser, men jeg har klart å holde meg unna. Spiser tre måltider med GO123 hver dag + frukt (pære) mellom måltidene. Nå begynner jeg på uke to med godt mot.

Yes, så hva skjer med Y? Han har jeg ikke nevnt på lenge, men det er fordi vi ikke har noen kontakt. Som sagt ble jeg kvalm sist jeg hørte stemmen hans, så jeg gadd ikke bruke mer tid på å ringe han. Det er 3,5 uke siden. Men for noen dager siden sendte han meg en sms... Der sto det at han ikke mente å sende sms for å plage meg, det sto ingenting negativt der. Han ville kun fortelle at han har betalt depositumet til skolen, kjøpt billetter til Norge og veldig snart kom til å søke om oppholdstillatelse. Han vet at jeg er forvirret og derfor kontaktet han ikke meg, slik at jeg kunne finne ut hva som var best for meg. Men jeg skulle vite at han kommer til Norge pga meg, fordi det vi hadde drømt om var ¨rent¨ og fra hjertene våre.

Hva svarte jeg på den meldingen? ¨Ok¨. Jeg hadde ikke noe annet å skrive...

Jeg mottok kjolen fra Danmark, men returnerte den. Den var for stor over brystene og for tettsittende rundt midjen etter min smak. Rar passform... Skuffende :( Men jeg har jo kjøpt en del andre kjoler i det siste, så det får holde.

Ønsker dere en fin dag alle sammen! Må på jobb nå...

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en helt super tur till Turkiet, jag kan inte låta bli att också vilja dra! Kos dig masse och skit alla idioter :D

    SvarSlett