Google Website Translator Gadget

fredag 1. april 2011

Svar til Chrissy

Chrissy: Hei :) Jeg fikk kommentaren din, men gikk ikke an å kommentere på bloggen din, så jeg forsøkte å skrive til deg på den andre bloggen du har. Det fungerte tydeligvis ikke :) Dette skrev jeg: Hay Christine :) Takk for at du tok kontakt :D Jeg forsøkte å skrive tilbake til deg, men kommentar-feltet på den andre bloggen din kan ikke vises... Så jeg forsøker her :D Så gøy at du tok kontakt, og at du har lest bloggen min :) Lucky youu som skal være i Alanya hele sommeren. Høres deilig ut! Skal dere arbeide eller bare ha ferie? Vært supert om vi kan treffes når dere kommer dit :) Det hadde vært kanon!

2 kommentarer:

  1. åhh så bra, my bad!!! undskyld, ja jeg har 2 blogge, men den ene er en fejl:P men bloggen: my year 2011' er min nuværende blog :) så igen, ja my mistake:D jaaa men altså, at blogge i danmark er ikke så velkendt, men jeg blogger, og læser mange norske og svenske blogge, synes det er rigtig spændende! jaa jeg glæder mig også veldig mye! skal bli så bra at komme bort:).. jeg tager til alanya med min anden danske veninde Natasja... vi har planlagt det som en spontan tur, fordi vi har ikke fundet lejlighed endnu, men nogen venner skal hjælpe os dernede.. (læste lige dette indlæg du havde skrevet om lejligheder, uff da!) håber ikke jeg får en dårlig lejlighed:(! men ja, vi skal arbejde lidt, også bare rundt og se dirverse ting og steder i aalnya:-)! jaa såklart! altid dejligt at møde nye mennesker i alanya da ;-) bra med nogen party-mennesker :-D .. jeg har fundet dig på facebook nu, så vi snakkes bare! mit navn der er: Christine Evald.... så kan du kende mig:-) c'ya xx

    SvarSlett
  2. btw. nu skulle det være muligt at kommentere på min blog igen (my year 2011), så du ved det :-D snakkes! xx

    SvarSlett