Google Website Translator Gadget

tirsdag 19. april 2011

Nye kjoler + falske svin

Fikk min siste pakke med klær i dag. Hadde nesten glemt av at jeg hadde bestilt et par tunika-kjoler og en topp... Går litt i surr når man bestiller så mye som jeg har gjort i det siste! Storfornøyd med alle plaggene. Dette var første gang at jeg prøvde det nettstedet, så derfor handlet jeg bare noen få plagg. MEN jeg kommer garantert til å bestille mer senere... Betalte 447 kr totalt inkludert frakt. Det overlever man ;) Den ene kjolen er rosa, men jeg vet ikke helt hvor lekkert det er med rødt hår og rosa kjole... Da jeg bestilte kjolen var håret mitt brunt. Kom gjerne med deres synspunkter!


Han duden jeg møtte på fredag er tydeligvis ikke noe mer å tenke på. Virker som han ikke er singel, så jeg putter han i glemmeboka. På fredag virket han alt annet enn opptatt, for å si det sånn. Og han nektet for å ha dame... Men i følge noen hilsninger på fb-profilen hans virker det som sannheten er litt annerledes. Glad for at jeg gikk hjem til meg selv, og ikke lot meg overtale til noe annet!!!!!!!! Han var meget ivrig, men jeg var desto mer avvisende. Alkoholen fjerner mye fornuft, men jaggu har man ikke lært noe opp igjennom årene... For én gangs skyld kan jeg klappe meg selv på skulderen. Verre for hun dama hvis hun tror at han er en trofast type. Vet godt hvem hun er, og det gjør det hele enda verre. Men hva kan man gjøre... Hver gang jeg har forsøkt å hjelpe noen ved å fortelle hva typen deres driver med, så får jeg et slap in the face (ikke bokstavelig talt), så jeg har lært meg å bare holde kjeft og styre unna. Damer tror på det de vil tro på, og det går alltid i guttens favør. Hva skjer med at dama blir pissed off på budbringeren og ikke han som har gjort ugjerningen? Det kommer jeg aldri til å forstå... Anyway; Enough said. Jeg kommer ikke til å prate om det som skjedde på fredag. Bedre å late som om det aldri skjedde, og være glad for at det ikke skjedde mer. Så går man tilbake til å være som før; to tilfeldig forbipasserende sjeler som hilser på hverandre - hvis jeg gidder å hilse etter dette... Jeg har ikke tenkt til å forsøke å bli bedre kjent med han. Han er tydeligvis ikke noe å satse på.

Har blitt sjuk igjen. TYPISK at det skjer rett før en ferie... Jeg har feber, veldig vondt i halsen (noe jeg ikke bruker å ha, da jeg har operert vekk mandlene), smerter i hele ansiktet og i kroppen... Nyser hele tiden, og tørkepapiret har blitt min trofaste følgesvenn. Har nok med byturen på fredag å gjøre, for jeg var temmelig lettkledd og glemte til tider å ta på meg jakken + satte meg fast i snøhull kun iført en tynnnnnn strømpebukse. Kan selvfølgelig ha påført meg et virus også... God knows. Sukk... Måtte holde meg hjemme fra jobb i dag, da jeg ikke hadde vært til noen nytte. Det er tungt å puste og jeg er tett i brystet, så jeg ble utmattet bare jeg tok ned noen sokker fra snora. Har fri i morgen, men skal på tidligvakt onsdag. Får se hvordan det går... Ble akutt dårlig i går kveld, og det har eskalert i løpet av dagen. Tviler på at jeg kommer meg til onsdags morgen, men håper selvfølgelig på det!! Torsdag reiser jeg jo, og da skal alt være klart. Klær må vaskes, kofferten må pakkes, regninger må betales + diverse. HVORFOR må jeg alltid lide før jeg skal reise bort? Kommer til å sitte potte tett på flyet med vonde ører. Hate it!!

2 kommentarer:

  1. Jeg er enig med deg at rosa kjole og rødt hår ikke er veldig pent.. MEN du kan jo bruke kjolen ved en senere anledning når håret ikke er rødt da ;) hehe..
    Nå reiser du snaart! Kan tenke meg det blir godt:)

    SvarSlett
  2. Takk for ærlig mening, Ida :) Problemet med kjolen er at jeg slanker meg, så kanskje blir kjolen for stor den gangen håret mitt blir mørkt igjen... Med mindre slankekuren går til h** :) Skal prøve kjolen med ¨nyhåret¨ før jeg drar, og se hvordan det ser ut. Hvis det blir så ille som jeg tror det blir, så lar jeg den ligge igjen hjemme. Jaa, reiser om TO dager. helt vilt... Men er full av influensa, så har ikke engang begynt å pakke. Foreløpig har det blitt med tanken. Et ork å skuller sortere klær når man såvidt klarer å dra seg opp av sofaen. BLÆH!! Men takk :D Hehe (en anelse negativ jeg nå? næhh)...

    SvarSlett