Google Website Translator Gadget

lørdag 16. april 2011

Party!! :)

Gårdagen begynte rolig, med jobb. Ble ei festlig vakt sammen med herlige kollegaer. Vi koste oss med hjemmelaget pizza, masse MASSE prat og mye latter :D Kunne ikke hatt en bedre dag på jobb :) Så møtte jeg Maria etter jobb hvor hun inviterte meg hjem til henne, for å drikke ¨noen øl¨. Jeg sa ¨kanskje¨ som jeg alltid gjør, kom hjem, la meg på sofaen, skrudde på tv-en og begynte å skrive en tekstmelding til henne om at jeg ikke kom. MEN så ombestemte jeg meg, og dro på besøk likevel. Hun har fått seg en riktig så fin leilighet nå :) Satt og drakk med Maria og Line, før vi dro ut på Metzo. Jeg ble spandert cocktails på av en (mannlig) kollega, og kan vel si at det ble en del Aloe Vera drinks på meg utover i de små timer. Møtte en god del folk, og til og med en små-kjendis fra Robinsonekspedisjonen ;) Ble etterhvert en ganske intens kveld, men jeg kom meg hjem i 5-tiden etter en hard kamp med snø og is på vei over fotballbanen. Puhh.

I dag ble det tur på Dolly Dimples, nr 18 hangover passet bra til dagens form. Men fy fader, så gøy det var i går!! Jeg hadde selvfølgelig ringt til Y, med den konsekvens at han trodde jeg hadde sovnet ute i snøen (mens jeg strevde for å komme meg hjem). Fikk gratis taxi hjem med han duden fra jobb, så det var jo kjekt. Men neste gang tar jeg ikke snarveien... :P

Nå sitter jeg med hårfarge i håret. Har avfarget det, og skal snart putte i ¨intens rød¨. Blir spennende å se resultatet ;)

5 dager igjen til Tyrkiatur <3

Ha en fantastisk fin helg peepz!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar