Google Website Translator Gadget

onsdag 6. april 2011

Good morning!

Jepp, nå er det en ny dag... Og hvilken dag er det? Jo, det er min fridag!! Som den latsabben jeg er, så har jeg fortsatt ikke stått opp av senga. Eller, dvs jeg var innom kjøkkenet en tur og hentet meg Pepsi Max; et must om morgenen. Har sovet som en engel i natt, og nå er jeg straks klar for å begynne å legge inn klær i skapene. Nå som de gamle klærne er borte har jeg plutselig masse plass til de nye klærne. Dette blir fint! Gleder meg :)

Flaut å innrømme det, men jeg bestilte meg kjoler i dag... :D Hadde ikke tenkt å shoppe mer, men det er 15% avslag på http://www.motehus.no/ i dag og jeg fant tre kjoler som jeg virkelig likte, og i min størrelse :) Har maaaange bukser, shortser, skjørt og overdeler, men få (ingen) kjoler som jeg kan på gå byen i. Venter på en kjole fra Danmark, men den rekker sannsynligvis ikke fram før jeg reiser til Alanya. Håper at de nye kjolene passer!

Here they are:





Hva synes dere? Kom gjerne med deres meninger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar