Google Website Translator Gadget

torsdag 7. april 2011

Pakker, pakker og atter pakker.

Neida, jeg fikk ikke bare kjolene i posten i dag. Føler at jeg ikke gjør annet enn å motta pakker om dagen :P Fikk også flere DVD-er, så i kveld har jeg kost meg med 4.sesong av Supernatural. Bestilte 4. og 5. sesongen, selv om jeg har sett mesteparten av episodene fra før. Elsker den serien, og gutta :D Fikk også 1.sesong av True Blood, da jeg ikke har fulgt med på serien på tv. Er jo veldig min stil, så blir spennende å se om jeg liker den. Mottok også et par filmer:

- Sykt lykkelig. En dansk drama-komedie som hørtes ganske festlig ut.
- Vampire Girl vs. Frankenstein Girl. Japansk splatterfilm med en fin blanding grøss og komedie.

Så forresten den 3. Narnia-filmen ¨Reisen til det ytterste hav¨ for et par dager siden. Satt med tårer i øynene. I love Narnia... Fantastiske filmer. Kommer det flere??


Fikk også en kjole + et par topper fra Ellos. Og jeg fikk melding om at kjolen min er sendt fra Danmark, så da er det bare å håpe på at den kommer fram før jeg reiser.

Good night peepz! Nå er det tv-tid, deretter lalletid... Fridagene er over, og det er på tide med jobb + arbeidshelg (igjen).

2 kommentarer:

  1. Du kommer til å elske true blood! Jeg har sett alle episodene, gleder meg såå mye til det kommer flere episoder.. Ha en fin jobbehelg da..:)

    SvarSlett
  2. Gal vaa :P Du ska få se på gal när du kommer till Alanya hehe.. Nei da men jag har läst igenom din blogg ordentligt och ser att vi har massor att snacka om kära. Du måste höra av dig så fort du kommer ner så tar vi en riktig girls night eller va tycker du?

    SvarSlett