Google Website Translator Gadget

søndag 3. april 2011

Kaos

Livet er et eneste stort kaos. Hodet mitt er fylt med tanker og ønsker, blandet med en stor dose frykt. Jeg vet ikke hva jeg vil!! I år fyller jeg 27 år. Årene flyr... Jeg er nødt til å komme meg videre, gjøre noe mer med livet enn bare ¨dette¨. Men HVA??!!! Og ikke minst: Hvordan...

Har vært på jobb igjen i kveld, og har nå krøpet til køys. Kl 6:30 er det opp igjen og på jobb. To dager igjen, så fri... Og da skal jeg sooove, leeeenge, før jeg tar fatt på å rydde klesskapet. Rydder vel i skapene én gang annenhvert år, og selv om jeg kaster mye klær etterhvert som jeg bruker dem, så blir mye liggende både brukt og ubrukt inne i skapene. Nå er det på tide med vårrengjøring, siden jeg strengt talt ikke lenger bruker skapene som klesskape, da det ikke er plass til flere klær. Så jeg skal kaste de plaggene jeg aldri kommer til å bruke... Alltid sånn ¨jeg kommer kanskje til å bruke det når jeg går ned i vekt¨... Og så blir det bare liggende der. Nå skal det ryddes!!! Har fem klesskap fulle av klær, en kommode, pluss et skrivebord og et salongbord FULLT av klær :S Har litt av en jobb foran meg, men da blir det i alle fall et kaos mindre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar