Google Website Translator Gadget

lørdag 16. april 2011

HJELP!!!

På byen i går hørte jeg en FRANSK techno/pop-type låt. Den er sååå kjent, men jeg klarer ikke å huske hva den heter. Var populær for ikke lenge siden. Har søkt på alt mulig på google og youtube uten hell, da jeg ikke kan teksten... Høres ut som han/hun synger ¨my love core¨ men det er selvfølgelig ikke riktig. ¨my love core, da da, da-da-da-da-daaa, my love core da-da, da-da-da-da-daa... Hele sangen er på fransk. Den er så kul, HELP ME!! Jeg MÅ høre den igjen!!!!!

Kom med tips om hva sangen heter, please anyone!

2 kommentarer:

  1. Det er ikke alorse on dans med stroma?

    SvarSlett
  2. Joooooo, takk Ida :D Akkurat den jeg mente!! Flink du er som skjønte hva jeg mente :D Nå hører jeg på den, happy face :)

    SvarSlett