Google Website Translator Gadget

mandag 4. april 2011

God natt!

Nå har jeg endelig klart å komme meg til køys, trøtt som fy. Er nødt til å få en laaang natts søvn for å kunne fungere på jobb i morgen. Tok meg en dusj først, og det har ikke føltes så herlig på lenge! Først prøvde jeg klær i 1 1/2 time, for deretter å endevende alle skapene på rommet mitt. Fant faktisk en beauty box under noe tøy... Og oppi der fant jeg mye rart, blant annet p-piller fra 2003 eller noe :P Lekkert... Bruken av beauty box som håndbagasje på reiser tok brått slutt etter at diverse regler ble satt i verk. Jeg glemte visst å tømme den før jeg stappet den inn i skapet. Er litt i tvil om det faktisk var jeg som satte den der? Hmm... Anyway; jeg fylte 2,5 søppelsekk med klær, vesker og sko. Hahaha, fant noen grufulle ORANGE og ROSA platåsko som jeg tydeligvis syntes var lekre en gang i tiden. Stina J.G: Du hadde rett: De er jævlig stygge! Klarte ikke å kaste dem, da de virkelig er verdt å vise fram :D

I morgen er det opp kl 6:30 og på jobb, etterfulgt av en middagshvil (begynner å bli gammel) og rydding i klesskapene på det andre soverommet. *Sukk* Nesten pinlig å se på klærne jeg bruke før... Størrelse 38 i bukser, uten stretch. Klær den slanke mora mi ikke klarer å få på seg engang. Jeg fatter ikke at ekle mennesker kunne fortelle meg at jeg var feit den gangen. NÅ er jeg feit. Den gang var jeg slank, trente i flere timer daglig, levde på to yoghurt i døgnet i månedsvis av gangen - og hatet kroppen min. Fuck dere! Se på meg nå... Jeg fatter ikke hvordan jeg kunne forfalle på dette viset. Det må da finnes en middelvei, og den har jeg tenkt å finne. Har satt i gang med GO 123. Planen er å gå  - mye - ned i vekt. Å rydde i klesskapet var en skikkelig kick-start på slankekuren. Anbefales for de som eventuelt har like rotete klesskap som meg (om mulig).

God natt, godtfolk! Avslutter med en link til sangen ¨Elizabeth¨ av XIII Stoleti. Høres kanskje selvdiggende ut å legge ut en sang med sitt eget navn som tittel, men sangen er sååå bra! Og det har ingenting med tittelen å gjøre :D Helt sant! http://www.youtube.com/watch?v=dVRROSOeA98

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar