Google Website Translator Gadget

torsdag 8. desember 2011

Up & ready to go!

Lena: <3 Hadde vært veldig koselig å møtes igjen i Norge :) Denne gangen blir det hektisk på tur, men neste gang (blir garantert en neste gang) kan vi jo prøve å avtale noe på forhånd, med Kax også selvfølgelig :)

Christine: Helt sant at det ikke blir det samme når man reiser med typen. Blir fint på en annen måte da, så dere får sikkert en kjempefin tur, bare annerledes enn tidligere :) Så er jeg glad for at vi holdt kontakten, noe jeg helt ærlig ikke hadde trodd :D Ja, u know :) Håper at vi ses igjen om ikke så altfor lenge!

-------

Stuegulvet er kaos. Seriøst KAOS! Jeg pakket i hele går, men likevel ser det fortsatt ut som lynet har slått ned. Det merkes at jeg ikke har pakket på veeeldig lenge. Før var det unnagjort på en halvtime. Nå har jeg glemt halvparten hjemme i Harstad, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg eller med meg. Det største grunnen til det er nok likevel ikke at jeg har glemt hvordan man pakker, men alle kiloene jeg har fått på kroppen det siste halvåret. Ikke så mange klær som passer - eller ser bra ut. Og det var utrolig deprimerende i går, da det hele endte i snørr og tårer. Ser meg selv i speilet og blir kvalm. Tenker at jeg er den feiteste personen EVER og at folk kommer til å glo på meg. I følge Y er det bare noe jeg innbilder meg, han elsker meg for den jeg er osv osv... Men helt ærlig, så preller alle de fine ordene hans direkte av meg.

I dag føles det hele litt bedre. Baby gikk på skolen for en halvtime siden, så jeg må hive meg i gang med pakkinga igjen. I går kom han hjem med hårfarge til meg, og akkurat da jeg skulle takke han, falt hele klesknagg-tingen ned fra veggen! Det ser ut som om den har blitt fysisk revet ut!! Ble flere hakk i veggen og det ser helt jævlig ut. Nå har det skjedd SÅ mye dritt i livene våre, og rett før vi skal på ferie, så måtte det være en ting til - i forsøk på å fucke opp for oss. Med tanke på hvor lite trivelig Studentsamskipsnaden er, så kan det i verste scenario bety at vi må betale for hele dritten selv. Ei kleshylle liksom... Ei SVÆR kleshylle i metall. Skulle tro at den tålte 5-6 jakker, men nehh.

Ha en fin og snøfylt dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar