Google Website Translator Gadget

søndag 25. desember 2011

1.juledag

Vi var bevisstløse fram til julelunsjen som vi forøvrig nesten ikke greide å spise noe av. Noensinne hørt om pinnekjøtt-hangover? Vi sovnet igjen rett etter lunsjen og sov til middagen kl 18 :P Klarte å trykke i oss litt ribbe før vi igjen la oss for å sove. Våknet 22:30... Jeg er utrolig sliten. Har glemt å nevne at jeg er fullproppet av influensa. Yilmaz ble sjuk først, og jeg vet at dersom jeg får noe virus blir jeg fem ganger verre enn vanlige mennesker. Immunforsvaret mitt er utrolig svekket. Nå har det gått 1,5 uke og fra i går til i dag har jeg rukket å bli enda verre. Har fortsatt høy feber, snørrete som fy, mangler nesten all smak-og luktesans fortsatt, og halsen produserer utrolig mye ekkelt. Jeg begynner å lure på om jeg har fått virus nummer to egentlig, sånn to virus på rad. Er det mulig? Var nemlig veldig ok i går, og maten smakte nydelig. Hadde minimalt med problemer, bortsett fra hoste. Våknet i dag, helt ødelagt. Kan vel ha med at jeg ikke har sittet mye rolig de siste ukene, men de nærmeste dagene skal vi iallefall gjøre INGENTING. Kun sløve. Og det blir fantastisk godt :)

Baby leker med Aramis som fikk seg en rosa lekekanin i julegave. Han elsker rosa leker av en eller annen grunn :P Og de to leker så bra sammen. Baby elsker kattene mine. Missy har vært skikkelig syk ei stund fordi hun ble angrepet av nabokatta. Øret bare hang... Men nå begynner hun å komme seg etter dyrlegebesøk, blodprøver og en kraftig antibiotikakur. Like jævlig hver dag man skal gi de dråpene da, siden hun ikke er så veldig intelligent og ikke husker fra dag til dag at hun har fått dråpene - og overlevd. Så det er snakk om liv og død hver eneste dag, to ganger daglig :P Det er vondt å se pus lide, for man er jo så utrolig glad i dyrene sine og vil ikke at de skal ha det vondt. Så godt at det ikke var noe verre enn infeksjon da. Jeg mistet min tidligere pus, Tarzan, av katte-aids. Det var mildt sagt forferdelig. Han var aldri syk, og ble åtte år gammel før han ble angrepet utenfor huset vårt og vi fant han med brystet revet opp. Han ble sydd hos dylegen, og det gikk ok med han, inntil han begynte å få et sår på haka som ikke ville gro. Etter en del tester fant dyrlegen ut at han hadde blitt smittet av katte-aids. Måtte såklart avlive han. Gråter ennå når jeg ser på bilder av han. Det er så uretfferdig :( Når dyrene mine er litt pjuske, så blir jeg med en gang veldig overbekymret og tenker det verste. Tror det er normalt når man har opplevd noe sånt.

Nå skal vi laste ned Charlie and the chocolate factory <3 Jul i huset, jul i hjertet. Kos dere i kveld og fortsatt god jul <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar