Google Website Translator Gadget

lørdag 3. desember 2011

Lei

Jeg er lei av alt. ALT untatt Baby. Skal virkelig bli godt å komme seg bort herfra. Nå har jeg fått nok av falske ¨venner¨ og visse folk som er så totalt selvsentrerte og likegyldige. Takler ikke mer enn to dager hjemme før jeg vil tilbake til Baby igjen. Det er slitsomt å være i samme hus som mamma lenge av gangen, og i dag kjente jeg at jeg hadde fått nok - på ordentlig. Må holde ut til mandagen, så drar jeg rett til Narvik. Vurderer å ikke komme hjem til jul, men heller feire jul i leiligheten. Blir rett og slett uvel av å være i Harstad, og jeg gidder ikke at det skal bli noe stress i romjula. En viss person går meg skikkelig på nervene, og i kveld sa det stopp.

Får se hva som skjer... Har bestemt meg for å kutte ut alt og alle som ikke er bra for meg, for jeg kan ikke få det verre enn jeg har det nå. Noen mennesker er rett og slett ikke verdt det. ALDRI la noen få såre deg med vilje, ignorere deg, lyve til deg eller se ned på deg. Noen mennesker har rett og slett ingen moral eller selvrespekt. Noen gir rett og slett faen i hvem de tråkker på, for å få det som de vil. Jeg har alltid vært den som har funnet meg i å bli behandlet dårlig. Never again. Fra og med nå skal jeg begynne å heve meg over visse mennesker. De kan råtne i sin egen dritt. Karen skreiv så bra om Karma her om dagen... Karma is a bitch.

Pass på hvor mye faenskap du gjør, for man får som man fortjener til syvende og sist... Plutselig kommer karmaen og biter deg så det svir. Du tror kanskje at du har alt nå, men en dag står du uten noe. Og hvem skal trøste deg da? I alle fall ikke jeg.

Dette var ment til flere personer som har hoppet inn og ut av livet mitt de siste årene. Gå og lek deres liksom-liv som er basert på kun løgner. Lat som om dere er venner med hverandre. Smil til hverandre og snakk dritt bak ryggen til hverandre. Si til dere selv at dere er lykkelige. Føler du deg truffet? Da er sannsynligvis du en av de jeg skriver om...

Dere er herved historie. Har renset meg selv i kveld, og håper nå på mer godhet og solidaritet i framtiden - uten dere.

Til verdens beste, ærligste, smarteste og søteste Baby: Takk, for uten deg hadde jeg ikke klart dette.

1 kommentar:

  1. Gråt aldri over personer som sårer deg, bare le og si ;
    Takk, for at du gir meg sjansen til å treffe andre som er bedre enn deg..!!

    Ingen vil ha søppel i livet sitt, så det e bare å starte å rydde opp i rekkene :)
    Been there, done that !!! :)

    Sende en go klem, langt opp i nord til deg :)

    SvarSlett