Google Website Translator Gadget

fredag 2. desember 2011

U can't always play by the rules...

...Yilmaz fikk svar i dag ang det som hendte i går. Og det ble som vi fryktet: Negativt. Men for en gangs skyld ga han bare blaffen. Han er en veldig ordentlig type som alltid skal følge reglene og gjøre det som er riktig. Og det er selvfølgelig kjempebra, og gjør det enklere å respektere han. Men av og til må man tenke på hva som er best for en selv, i stedet for å hele tiden skulle kjempe for å tilfredstille andre. Så i dag valgte han seg selv. Han valgte oss. Jeg sa ingenting. Bare respekterte valget han tok, og trøstet han.

Jeg er stolt av deg, Baby.

Det pissregner og blåser opp til storm utenfor. Jeg skjønner ikke... Når det meldte orkan her merket vi ingenting, og det var heller sørpå de virkelig fikk gjennomgå. Nå har det meldt fint vær her nord, og så ser det SÅNN ut? Kan ikke alltid stole på værmeldinga skjønner jeg. Best å holde seg inne i dag... Ikke at jeg er så veldig mye utenfor døra at det gjør noe :P Skal på Posten og hente en kjole jeg har bestilt. Svart blondekjole ;) Jeg er ikke akkurat noe kjole-menneske. Synes kjoler er veldig fint på andre, men dersom jeg drar på meg en kjole føles det som om jeg skal på karneval e.l. Men denne kjolen så veldig ¨meg¨ ut. Spørs hva jeg synes når jeg får den på meg ;)

Dette er kjolen, bare i svart:


<3

Ha en riktig god helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar