Google Website Translator Gadget

onsdag 7. desember 2011

Fiskepinner

Spennende innlegg i dag? Ja, det er faktisk det mest spennende jeg har å skrive om. Baby sitter med lekser, og klokka er halv fem om morgenen... Hvem gir 17 sider med gramatikkoppgaver i lekse hver uke? Han har sittet i timesvis, og jeg får ikke sove når han spør meg om ting hvert 10.minutt.

Har doblet dosen med medisiner i dag. Kjenner at jeg er småirritert :( Jeg har begynt på slanking, og det funker fint. Men ingenting er verre når man er sulten, enn å måtte sitte oppe hele natta. Så det blir en tidlig frokost nå: Fiskepinner med 1 kcal-spray jeg bestilte hos Proteinfabrikken: Fry Light laget av solsikkeolje. Får se hvordan det smaker... Sparer i alle fall sykt mange kalorier!!! Det er smør som man sprayer i stekepannen, og siden det begrenses veldig pga sprayen bruker man også veldig få kalorier i forhold til hvis man hiver en smørklatt eller to i panna...

Update: Fiskepinnene var nydelige, og fikk en god smørsmak. Brukte til sammen 7 spray=7 kcal med olje. Love <3

Har forresten begynt å pakke til turen. Vi reiser på fredag etter at Yilmaz er ferdig på skolen. *Glede seg* GUUUUUUUUUUUUUUUD, så sykt godt det skal bli å komme seg litt bort! Og når vi kommer hjem er det jul :D

Ha en flotters dag alle sammen! Er vel snart på tide å ta kvelden her i huset :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar