Google Website Translator Gadget

fredag 2. desember 2011

Alltid like hyggelig...

...hver gang man får høre om en fest, et bryllup, en barndåp eller hva det måtte være, og man ikke er invitert. Og det gjør like vondt hver gang. Jeg ble ¨glemt¨ av denne gangen... Vel, når man ¨glemmer¨ en såkalt venn, så er vel ikke det vennskapet så betydningsfullt, is it? Når man da blir invitert på tampen av kvelden, så drar man heller ikke dit... Jeg synes i alle fall ikke at det er kult å dra til et sted jeg i utgangspunktet ikke skulle vært fordi den jeg var venn med glemte av at jeg i det hele tatt var i Harstad. Man lurer jo på hva galt man har gjort... Hver bidige gang. Men sannheten er at jeg faktisk ble glemt av. Jeg kunne likså godt ikke ha eksistert...

Hun var en av mine bedre venner, trodde jeg...

Not anymore.

1 kommentar:

  1. Hev deg over det, selv om ikke det er lett. Det er ikke verdt energien :)

    SvarSlett