Google Website Translator Gadget

søndag 4. desember 2011

2.søndag i advent

Gleder meg så inderlig til i morgen, da jeg får se min kjære igjen. I dag sendte han sms til meg og lurte på om han kunne tenne det 2. lyset i lysestaken, ¨for det er vel 2. søndag i advent i dag¨. Sååå søt. Min muslimske kjæreste sitter alene hjemme og tenner adventslys :) Det varmet hjertet mitt... Nå sitter han og leser på en stor prøve som han har i morgen. Han har vasket hele leiligheten vår og vasket alt skittentøyet, flinke Baby. Og nei, jeg har ikke spurt han om å gjøre noe som helst :) Sånt liker vi. Alt er klart til vi reiser neste fredag... Bare pakkinga igjen, og den tar jeg meg av. Baby glemmer alltid noe, selv om han sier at han har husket det. Her om dagen fant jeg negleklipperen hans i veska mi :S Litt usikker på hva den gjorde der... Han har i løpet av alle Alanya-reisene våre kjøpt minst fem negleklippere, utallige barberhøvler/barberskum og tannbørster. Godt å kunne bo fast et sted nå, så han slipper de ekstra utgiftene :P

I kveld var det Nissene over skog og hei + Åndenes makt på tv. Søndag er min eneste tv-dag :) Fikk grådig lyst til å se en film, så jeg tror at jeg hiver den siste Harry Potter-filmen i spilleren om ei stund. Har ikke sett den ennå *skamme seg*.

Håper at dere har hatt ei fin helg peepz <3

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, minst sagt! Stackar babyn min :)

    SvarSlett
  2. ÅÅÅååå, e åsså vil ha en mann som gjør slikt :p
    Du e heldig :D

    SvarSlett