Google Website Translator Gadget

søndag 25. desember 2011

Perfect day

Julaften ble akkurat like perfekt som jeg håpte at den kom til å bli. Vi så masse jule-tv, spiste godis fra julestrømpen til Baby og spiste (altfor mye) pinnekjøtt som Baby forøvrig E-L-S-K-E-T!!!!! Vi spiste kaker og pakket opp gaver. Jeg fikk mange fine gaver, blant annet 3500 kr som går rett i sparekassa. Fikk også en del ting fra ønskelisten jeg la ut på bloggen min tidligere. Skal definitivt lage en slik liste til neste år også :) Favorittgaven var nok fra Eva: Sminkesett fra Gosh med ALT av tilbehør. Loved it all! Det er fordelen med å jobbe på fly tenker jeg. Av Baby fikk jeg puslespill med 1000 biter, så nå har jeg noe å bruke tiden på mens han er på skolen ;) Det er selvfølgelig tanken som teller, men det er lenge siden jeg har fått så mange fine gaver som i år :) Baby ble superglad for skiene han fikk. Han går faktisk og lukter på dem (?) og spør når han kan få tatt de i bruk. Men det ser ut til å måtte vente en stund, siden det har meldt full storm og uvær her nord, igjen. Han fikk også flere gaver. Godt å se at han er akseptert som en del av ¨oss¨ nå :)

Vi så på Donald Duck og Tre nøtter til Askepott. Yilmaz så hele Reisen til julestjernen med stor innlevelse. Vi var på kirkegården og tente lys. Spiste mer kaker og så mer på tv. Nå er det sent og vi er slitne alle sammen. Visste ikke om vi skulle sette på en film og slappe av i sofaen eller bare gå og legge oss. I morgen er det lunsjbord kl 12. Det er en fast tradisjon vi har, og jeg virkelig elsker dette ved julen. Baby er lykkelig nå. Han har hatt en kjempefin dag og jul så langt.

Hvordan har deres julaften vært?

1 kommentar:

  1. Asså jeg kan ikke huske når jeg hadde en så bra jul som dette. Så forhåpentligvis er Halil er til jul neste år. *Dreaming*

    Godt å høre du hadde en fin jul snuppa, det fortjener du virkelig <3

    Juleklem

    SvarSlett