Google Website Translator Gadget

tirsdag 27. april 2010

Venter, venter, venter...

Det er det jeg gjoer naa; Venter paa at Baby skal komme hjem fra skolen. I mellomtiden sitter jeg i sengen og nerder paa nettet :) Fikk ikke sove etter at han dro... Typisk. Vi koooooser oss saa mye at det nesten gjoer vondt (bare nesten)!!!!!!! Her kommer en update

Dag 2: Vi sloevet hjemme hele soendags ettermiddag. Paa kvelden dro vi til Bahceli, mitt yndlingssted i Ankara hvor vi spiste paa Marco Pascha. De har skikkelig god stemning der og rockete stil paa gutta som jobber der. De spiller ogsaa mye bra musikk, saa jeg var fornoeyd. Magen har tulla mye med meg etter den vanvittig lange flyturen, saa jeg ble mett etter noen faa biter. Ga resten til Yilmaz... :P Naar vi gikk i gaten saa Yilmaz et sted hvor de hadde nystekte vafler med alt mulig slags herlige greier paa. Man kunne selv velge hvilke ferske baer man ville ha, i tillegg til massssse forskjellige sjokolader og glasursmaker. Baby kjoepte en med ferske jordbaer, bananglasur og sjokoladekuler til meg. OMG!!! Det var en opplevelse for livet :D ANBEFALES!!! Baby ble sjalu, saa han kjoepte en til seg selv ogsaa. I gaar droemte han om vafler, saa naar han kommer hjem skal vi innom og kjoepe igjen :P Saann sett bra at jeg ikke bor i Ankara paa permanent basis, for det kunne blitt skummelt i lengden. Nammm! Etter det kjoepte Baby meg en burger paa Burger King, siden jeg ikke fikk spist noe paa det andre stedet... Men han endte opp med aa spise den selv. Stakkars soete han, saa sykt mett, og det var i grunnen min feil :P


Dette maa dere proeve, folkens!

Dag 3: Tror vi fikk sukkerkick i gaar, for vi sovnet ikke foer langt utpaa morgenkvisten. Baby fikk bare tre timer paa oeyet foer han maatte paa skolen. Ble vekket naar han var tilbake... En kjapp tur. Jeg klager ikke :D Vi dro til Sushico, vaar favorittrestaurant i Ankara. Oh yeah, spis saa mye du vil for 24 ytl!! Prisen var gaatt opp til 27 ytl, men vi fikk valuta for pengene; pluss at vi naa har faatt rabattkort :P For aa dra dit maa man innom hovesdsenteret Kizilay hvor alle businesskontorer, boersen o.l ligger. Vi hadde god tid og solen skinte... Kjempevarm dag, saa vi gikk rundt i gatene og saa oss litt rundt. Satte oss paa et tyrkisk sted, koste oss foer vi dro videre til G.O.P - Gaziosmanpasa. Der har de sykt mange fine restauranter, gater og natur som i Norge og masse butikker jeg skulle vaert innom... Men det faar bli etterhvert. Siden jeg er blakk saa er det Yılmaz som betaler alt. Fınnes grenser for hvor mye samvıttıgheten mın taaler... Trodde aldri at jeg skulle finne en mann som virkelig gjoer alt han kan for aa glede meg. Jeg elsker deg, Baby.



Naa skal jeg fikse neglelakken, ta en dusj og ordne meg til bytur... Enda en herlig dag i Ankara ;) Jeg kunne vaert her for alltid...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar