Google Website Translator Gadget

fredag 9. april 2010

Sløvedag

Dagen begynte med at jeg våknet kl 15:30. Ups :P Det var utrolig deilig å gjøre så lite som mulig i dag. Jeg åpnet posten og så at gaven til Yilmaz hadde kommet. Den brukte jeg syv timer på å lage og endelig fikk jeg se det ferdige resultatet. Det ble kanonbra!!! Kan ikke legge ut bilder ennå eller røpe eksakt hva det er, siden han ofte titter innom bloggen min og vet veldig godt hvordan man oversetter... Sniken ;) De beste gavene kan ikke kjøpes for penger. Når man legger energi og sjel bak det man gir føles gleden mye større. Han vil ikke at jeg skal kjøpe han noe, for det han trenger vil han kjøpe selv. Men dette kan man ikke kjøpe i en vanlig butikk.... Ååååå, gleder meg som en unge til å få gitt han gaven!!!! :D

Når jeg hadde spist frokost/lunsj/middag (hva kaller man et rundstykke halv fire på ettermiddagen?) logget Baby inn på FB. Da så jeg at han hadde sendt meg flere sms-er som jeg ikke hadde enset. Vi snakket lenge på Skype... Av og til har vi snakket mellom ti og tolv timer i strekk!!! Det er helt utrolig hvor tiden flyr i godt selskap. Så fantastisk det skal bli å kunne holde rundt han igjen! Anyway, han var ferdig med sin nest siste eksamen. Siden han gjør suksess i alt når jeg ønsker han lykke til, mener han at jeg har noe spesielt ved meg. Hehe, han er søt... Jeg tviler på at jeg har veldig stor innflytelse på hans prestasjoner, men for all del; Jeg skal i alle fall ikke slutte å ønske han lykke til, for jeg ønsker han selvfølgelig alt det beste!! :)

I kveld så jeg på en film sammen med mamma; Sauna, en finsk grøsser. Den var creepy, men vi satt hele tiden og ventet på at noe skulle ¨skje¨... Den ble aldri spennende, og plutselig var filmen over. En under middels filmopplevelse.




Nå kom Yilmaz på nettet... Han har tydelig våknet fra dvalen sin :D Da blir det Skype en stund ut i natten, og så er det sovetid etterpå. Jeg skal på senvakt i morgen. Jeg har arbeidshelg. Blir gode penger av det, og penger får man aldri nok av ;)


Neste fredag <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar