Google Website Translator Gadget

søndag 11. april 2010

Getting ready!

Wuuhuuu, når jeg våknet i dag var det første jeg tenkte ¨Nå er det bare fem dager igjen til Tyrkia¨ :) Det ble en lang samtale med Yilmaz på Skype i går, og det var akkurat det jeg trengte. Til slutt var jeg så sulten at jeg ble kvalm, for jeg har spist veldig lite de siste dagene. Da var det best å dra dyna over seg og forsøke å sove, og det funket. Jeg har sovet som en stein hele natten, drømt fine drømmer mesteparten av tiden og våknet med en avslått mobil, uten peiling på hva klokken var. Det var herlig! I dag er jeg 2,5 kilo lettere enn hva jeg var for tre dager siden, og litt lettere til sinns.

Tenkte at jeg skulle vaske noen klær jeg skal ha med meg til Ankara, og finne ut hva jeg skal ha med meg i kofferten. Si meg: Hvorfor har det seg slik at man kun kan ta med seg 20 kilo bagasje på et fly????!! Det er en plage for meg hver bidige gang. Får aldri tatt med meg alt jeg ønsker å ha med!! *Grrrr* Har hundrevis av plagg, for å ikke snakke om smykker, neglelakk og bling-bling. Det er slitsomt å måtte sortere ut alt og kun ha med ¨det viktigst¨. Greit å ha et visst utvalg å velge mellom, da man ikke vet hva man skal gjøre hver dag i ferien.

Ha en super søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar